RUN FOREST

20110927-230717.jpg
Belönar mig själv med lite Pretty LL nu innan läggdags ! Två varv på ängöleden blev det att springa på idrotten idag, eftersom jag har en jäkla vinnarskalle kändes det som om jag skulle spy när jag väl kom i mål (halva andra varvet för den delen med!) beundrar verkligen alla dom som springer marathon och alla sånna långa lopp. Själv får jag nästan psykbryt när jag hör ordet springa.

Den här veckan vill jag bara ska vara över, matteprov på torsdag och tack och lov att vi är lediga fredag, kanske få resten av plugget undanröjt då? ..eller? Vi får väl se hur det blir med den saken. Har i varje fall haft mycket i skolan den senaste tiden och det är mycke annat man vill hinna med där av sura uppdateringen här, man hinner liksom inte ägna tanken åt det under dagen och sen när kvällen kommer, ”visst fan..”
Hörs förhoppningsvis imorgon, S

Det här inlägget postades i THE DAYS. Bokmärk permalänken.

Kommentera

