SAMVETE

20111003-190746.jpg
Jag trodde inte att vägen ledde hit
Slutar den nu?
Önskar för tillfället att jag kan sudda bort
dom delarna av oss som gör ondast
Men för att göra det måste jag glömma oss totalt
Det var inte min tur att lägga korten,
men du sa ju faktiskt pass
Så jag väljer nog att glömma och vänta
på att sommaren ska komma
E

Det här inlägget postades i TEXT. Bokmärk permalänken.

En kommentar till SAMVETE

  1. Svar: Hej, tack så mycket, detsamma! Hehe, sanningen är den att jag faktiskt tänkte på samma sak när jag skrev överskriften. Härligt att du la märke till det 😉

Kommentera

