1000 ANDRA OCH DÄR STÅR DU

/sweater GinaT / silver rings H&M /

Bloggar ifrån datorn för en gångs skull, blivit mycket inlägg ifrån mobilen på senaste ! Blev lunch på Jenny idag och sen satt jag Olivia, Vendela och Fanny och pratade hela vår inställda svenska lektion. Blev en liten sväng till stan nu när kontot är påfyllt, fick med mig lite hem. Bl.a. grejerna på bilderna ovan, trosor, ett transperant sött bluslinne och två stycken lite tunnare/enklare halsdukar. Whitney Ports kollektion skulle ju släppas idag på Bik Bok, hade gärna velat se men kände inte att jag orkade ta mig in till stan igen efter att jag hade varit hos tandläkaren så fick nöja mig med att ”titta-inte-röra-viwen” i det avspärrade området med partyskor och massa snygga toppar !

Göm dig inte under det där skalet
Du kommer tappa bort dig själv
Bli en i mängden
Och vi alla vet hur svårt det är att leta tillbaka någon bland 1000 andra lika
Lägg det på minnet, S

Det här inlägget postades i Uncategorized. Bokmärk permalänken.

Kommentera

