Imorgon börjar allt som jag väntar på
Jag vet inte om jag är glad eller ledsen
Jag borde vara uppspelt, så varför är jag inte det?
Kanske för att det är början på ännu en sak som inte kommer direkt
Allt kretsar runt att vänta nu
Vänta på att det ska bli färdigt
Vänta på att se resultat
Vänta på honom
Ännu en anledning är rädslan för att misslyckas
Jag har gjort det för många gånger
Vill veta hur det känns att känna sig obesegrad
Känslan att vinna över sig själv på rätt sätt
Och jag skrev nyss ett brev till min vän
Det innehåller allt jag aldrig kommer kunna säga dig
Godnatt, E

Det här inlägget postades i TEXT. Bokmärk permalänken.

Kommentera

