WAKE UP IN THE MORNING FEELING.. FUCK

20111019-133929.jpg
Usch vaknade 20 min innan bussen skulle gå idag ! Hade resursdag idag med bara utvecklingssamtal. Jag som hade tänkt röja undan allt plugg på morgonen innan jag skulle vara på skolan vid halv tolv. Men ska inte klaga på att jag är trött resten av veckan, sov ju faktiskt 11 timmar inatt och det kanske behövdes.

Gjorde mig åt minstone en riktigt lunch, pastasås med kyckling och spenat, blev faktiskt riktigt jum jum! Nu återstår bara plugget och sen är hela kvällen fri. Hörs sen, S!

Det här inlägget postades i THE DAYS. Bokmärk permalänken.

Kommentera

