DON’T MAKE HER FALL FOR YOU IF YOU DON’T PLAN TO CATCH HER

20111107-190644.jpg
För jag kan dansa med hela världen
Men ändå känna mig så ensam
Jag kan komma på mig själv ibland
Att jag stirrar ut i intet, men jag ser dig kristallklart
Ibland tittar du tillbaka, för en kort sekund
Folk undrar vad jag tänker på
Men jag undviker att svara
Fladdrar bort tanken med ögonfransarna,
Ler och ser sådär obesvärad ut
Kärleken hatar mig, och mina känslor för kärleken är delad

E

Det här inlägget postades i TEXT. Bokmärk permalänken.

Kommentera

