EN DAG

Ibland vet jag inte vem jag är, vad jag vill komma eller vart jag står. Jag drömmer nog alltid lite för mycket och fokuserar på en punkt istället för att kasta mig ut och ta risker. Jag är rädd för att bli besviken, och har alltid för höga förväntningar. Jag tror alltid att allt kommet sluta upp som en saga och istället för att leva nu ser jag framåt. Jag vill åka någonstans, utan att planera och bara leva. Se vad världen har att erbjuda, för sanningen är att jag kanske inte vill hitta det här. Jag vill hoppa ut och andas, bara vara fri. Jag vill inte missa något. Eller någon. Jag är Emma, och det måste finnas någon mening.

20111207-233650.jpg

Det här inlägget postades i TEXT. Bokmärk permalänken.

Kommentera

